فتوکپی شارپ رنگی
نوشته شده توسط : جعفری

فتوکپی شارپ رنگی

فتوکپی شارپ رنگی یکی از انتخاب های بسیارخوب برای خرید یک دستگاه فتوکپی رنگی کارآمد و با کیفیت است. sharp یکی از سازندگان بزرگ دستگاه های اداری می باشد که تا کنون مدل های متعدد و متنوعی از پرینترها، فتوکپی و دستگاه های چندکاره طراحی و به بازار عرضه کرده است. در میان انواع مختلف مدل های شارپ، برخی دستگاه ها قابلیت چاپ تمام رنگی را نیز دارند.

فتوکپی های رنگی، مدتهاست که به عنوان یکی از اصلی ترین دستگاه ها در بسیاری از کسب و کارها جا خوش کرده اند. فتوکپی های رنگی می توانند با افزودن رنگ و خلق کنتراست های چشم نواز، بسیار تاثیرگذارتر به نظر برسند. این فتوکپی های می توانند دو رنگ، چند رنگ یا تمام رنگی باشند. همچنین ممکن است از تکنولوژی ها چاپ و رنگ آمیزی گوناگونی نیز بهره ببرند.

فتوکپی شارپ رنگی در مدل های مختلف و ویژگی های متنوعی به بازارها عرضه می شود تا پاسخگوی هر طیف از نیازهای اداری باشند. به همین علت این دستگاه ها تا این حد محبوب بوده و در هر کسب و کاری، یکی از آن ها پیدا می شود. مدل های MX4110N, MX3110N, MX2614N, MX5001N و...، از جمله مدل های پرفروش فتوکپی شارپ رنگی می باشند.

مدل های رنگی فتوکپی های شارپ، معمولا از همان طراحی و ساختی بهره می برند که سایر مدل ها دارند. ولی با این تفاوت که به سیستم درام و کارتریج آن ها، چند جایگاه دیگر به منظور قرار گرفتن سایر رنگ ها اضافه شده است. دستگاه های رنگی معمولا پس از قرار گرفتن در یک گروه از نظر سری ساخت و نوع و همچنین مدل، یک پسوند N در انتهای خود دریافت می کنند که نشان دهنده رنگی بودن این مدل می باشد. در واقع به عنوان مثال دستگاه فتوکپی mx4100 در دو مدل سیاه و سفید4100 و رنگی 4100N تولید می شود.

دستگاه فتوکپی رنگی شارپ عمدتا به صورت تمام رنگی بوده و از سیستم رنگ آمیزی جوهرافشان استفاده می کند. به این ترتیب که نرم افزار دستگاه با تبدیل اطلاعات کامپیوتری به شدت و مختصات صحیح مربوط به.…ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399





:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: